Odwiedziny

Są chwile, które chce się zapamiętać i uwiecznić.

goscie

W czwartkowe popołudnie, 15 września, odwiedzili mnie niezwykli goście; Janek Mieszczanek z sanghi „Uśmiech Buddy” i Murray Corke, buddyjski nauczyciel z Wielkiej Brytanii. Moi goście zwiedzali Podlasie po wrześniowym odosobnieniu i wstąpili również w moje progi.

Janku, bardzo Ci dziękuję za tę wizytę. Było mi niezmiernie miło Was poznać. Zawsze jesteście u mnie mile widziani.

Murray, I’m very happy I could meet you. Thank you for your visit. I really regret, I couldn’t be with You on the retreat. I wish to hear your lectures someday.

„Jest tylko jeden najważniejszy czas, a ten czas – to teraz. Chwila teraźniejsza jest jedynym czasem, jaki mamy. Najważniejszą osobą jest zawsze ta, z którą właśnie przebywamy, która stoi przed nami, bo kto wie, czy jeszcze z kimkolwiek będziemy mogli się spotkać” – Thich Nhat Hanh.

One Reply to “Odwiedziny”

  1. dziś ważny dzień dla mnie,
    ważny na prawdę….
    Twój cytat doskonale do niego pasuje…

    to już 13 lat gdy odszedł bardzo bliski mi Człowiek….
    A.

Skomentuj

