Nowy rozdział

Mój niemłody już blog, startuje dziś w nowym miejscu, na nowej platformie blogowej. Zmiany wynikają  z różnicy w możliwościach, po prostu. Środowisko WordPressa jest mi znane od wielu lat i osobiście bardzo je lubię. Zaczynałam wprawdzie od własnej domeny i możliwości wtedy były nieporównywalne, ale i te tutaj są zadowalające, a może nawet więcej niż zadowalające. Zdaję sobie sprawę, że jeszcze nie poznałam wszystkich jego możliwości. Ciągle poznaję nowe miejsce i choć już całkiem pewnie się po nim poruszam, to nadal się go uczę.

Witam wszystkich czytelników, w szczególności tych wszystkich, którzy byli ze mną na Bloggerze. Mam nadzieję, że zmiana Was nie wystraszy i zawitacie również w moim nowym miejscu.

Zapraszam w nowe miejsce, na nowy rozdział „Podróży w głąb siebie”. 

2 Replies to “Nowy rozdział”

Skomentuj

