No i pozamiatane…

To były wyjątkowe wybory, na które wybrałam się, pomimo braku idealnego ugrupowania. Chciałam jednak wybrać w jakim ustroju na pewno żyć nie chcę. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jedynym wyborem jest wybór mniejszego zła, a czasem samego zła (jak w przypadku wyborów prezydenckich). Postanowiłam jednak zrobić absolutnie wszystko, co w mojej mocy, by nie wygrał PIS. Choć się nie udało, to swój obowiązek spełniłam. Dokonałam wyboru. Z nowym się nie zgadzam. To nie był mój wybór. A może nastąpi cud i Kaczyński ze swoją elitą mnie do siebie przekonają? Cóż, pożywiom uwidim…

Póki co, totalna porażka. Teraz tylko poczekamy aż PIS wraz z Episkopatem utopi nasz kraj w katolickich doktrynach. Witamy w pieprzonym Katolandzie!! Czy dla innych będzie jeszcze miejsce w tym popapranym kraju, czy mam zbierać manatki? Nie chcę, by zmuszano mnie do opuszczenia tego kraju. Chciałabym móc tu zostać. Chciałabym, by znalazło się tu dla mnie miejsce. Dla mnie i innych niewierzących. Chciałabym nie musieć walczyć z narzucanym mi wyborem i móc go samodzielnie dokonać. Sama jeszcze dałabym radę, ale jak tu wychowywać dzieci? Jak wpajać im wolność? Jak uczyć wyboru? Jak pomóc w wybraniu najlepszych dla nich wartości, kiedy będą one z góry narzucane? Jak uczyć samodzielnego myślenia? Co zobaczą moje dzieci; wolną Polskę czy wyznaniową? O wyznaniu jedynie słusznym, oczywiście. Taki wybór to żaden wybór! Nie wszyscy się na to godzą, nie wszyscy.

Religia w szkołach już jest, może teraz na maturze? Jeszcze brakuje mi jej jako przedmiotu obowiązkowego. Nie ma już cienia szansy na rozdział Kościoła od Państwa. Dalej z nas niewierzących Państwo będzie ściągać kasę na Kościół. Dlaczego mamy nadal finansować księży, Kościół i religie w szkołach, skoro nas to nie dotyczy?! Skoro nie należymy do tego związku wyznaniowego?! Ustawa o związkach partnerskich? Zapomnijcie. In vitro? Nie ma mowy. Aborcja? Pewnie całkowity zakaz. Już była o tym mowa. Kobieta jest nieważna, bo życie narodzonych jest nieważne. Może doczekamy się też innych, ciekawszych inwigilacji, jak w innych państwach wyznaniowych czy totalitarnych. Kaczyński jest nieprzewidywalny. Jest w stanie wszystko przewrócić do góry nogami. Mniejsza o krzyże w budynkach użyteczności publicznej. To akurat żaden problem dla kogoś, dla kogo nic on nie znaczy. Ciąganie kogoś po sądach za obrazę, bo zdjął „święty obraz” lub krzyż. To wszystko już się zaczęło, ale teraz może nabrać mocy. Mogą pojawić się znacznie poważniejsze problemy. To jest jakaś paranoja! W jakim żyję kraju?! Obym przesadzała, bo to wcale nie jest śmieszne. Ten rząd cofnie nas do średniowiecza i to w szybkim tempie. Obym nie miała racji. Obym się myliła, tego sobie szczerze życzę..

To jest klęska Polski!! Tak oceniają nas zagraniczni obserwatorzy. I mają rację. Ostry zakręt w prawo. Zbyt ostry…

Żegnaj wolności…? Może jednak nie żegnaj, bo nie dam się przymusić do niczego; ani prośbami, ani groźbami, ani ustawami. Przecież jeśli zechcę kiedyś usunąć ciążę, to zrobię to. Jeśli zdecyduję się na eutanazję, to też to zrobię. Nikt mnie nie zatrzyma. To będzie mój wybór. Jeśli lekarz wymówi się klauzulą sumienia i uciepię na tym Ja lub moi najbliżsi, to pójdę choćby do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu. Jeśli farmaceuta nie sprzeda tabletek antykoncepcyjnych, nie wrócimy nigdy do tej apteki, wybiorzemy inną. Jeśli chcą tracić klientów, to ich sprawa.

Kaczyńskiemu i całemu PiS-owi mówię moje stanowcze NIE. Nie pójdę pod dyktando Kaczyńskiego, Kai Godek czy ks. Rydzyka i innych, których poglądy były i nadal są dla mnie niepoważne i chore. Chyba, że mnie przekonają, bo obietnicami nikt mnie nie omami. To nie są ludzie, których widzę pierwszy raz w życiu ivmuszę polegać jedynie na obietnicach czy w pewien sposób na zaufaniu. Panie Kaczyński, moje zaufanie Pan już dawno stracił.

Obym po 4 latach powiedziała, że się myliłam, a wybór tej partii był dobrym posunięciem. Oby przekonali mnie do siebie w trakcie najbliższych lat. Oby czarne scenariusze, o których czytam w mediach, nigdy się nie sprawdziły. Tego życzę sobie i całemu krajowi.

Komentarze nie są moderowane. To nie kółko wzajemnej adoracji. Pamiętaj tylko, że Twoja wypowiedź świadczy o Tobie, nie o mnie.

